BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymura-Tyc Maja
Tytuł
Wartość dla klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej
Źródło
Organizacja i Kierowanie, 2003, nr 4, s. 17-32
Organization and Management
Słowa kluczowe
Wartość dla klienta, Model przewagi konkurencyjnej, Wartość dodana, Organizacja i zarządzanie, Przewaga konkurencyjna, Teoria zachowań, Teoria marketingu
Value to customer, Competitive advantage model, Value added, Organisation and management, Competitive advantage, Behaviour theory, Marketing theory
Abstrakt
W opracowaniu przypomniano sposób interpretacji pojęcia wartości dla klienta w modelu przewagi konkurencyjnej M.Portera oraz we współczesnym modelu przewagi opartej na kompetencjach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5466
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu