BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Tytuł
Producenci o zagranicznych sieciach handlowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 10, s. 33-36
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Przedsiębiorstwo handlowe, Sieci handlowe, Kapitał zagraniczny, Nieuczciwa konkurencja, Badanie rynku
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Commercial enterprises, Chain stores, Foreign capital, Unfair competition, Market research
Abstrakt
W Polsce, w ostatnim dziesięcioleciu, w handlu artykuami częstego zakupu (FMCG) nastąpiły istotne zmiany za sprawą dynamicznego rozwoju sieci super- i hipermarketów. Niezależnie od istotnych korzyści, które skłaniają producentów do współpracy z zagranicznymi sieciami handlowymi, dostrzegane są liczne uciążliwości, a nawet zagrożenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu