BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borys Łukasz, Presz Krzysztof
Tytuł
Dobór próby w badaniach online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 10, s. 37-39
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe, Badania ankietowe, Marketing internetowy, Internet
Market research, Marketing research, Questionnaire survey, e-marketing, Internet
Abstrakt
Istnieją trudności w konstrukcji reprezentatywnych prób wynikające ze specyfiki internetu i użytkowników tej sieci, na co często wskazują sceptycy badań online. Mimo to, w przypadku pewnych bardzo specyficznych podgrup populacji internautów, docieranie do nich inaczej niż przez internet wydaje się działaniem anachronicznym. Przedstawiono sposoby najczęściej stosowane w doborze jednostek do próby.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu