BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ankiel-Homa Magdalena, Olejniczak Tomasz
Tytuł
E-usługi dobrze wprowadzone (case study)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 10, s. 41-44
Słowa kluczowe
Usługi, Biznes elektroniczny, Przedsiębiorstwo usługowe, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Studium przypadku, e-usługi
Services, e-business, Service enterprise, Company development strategy, Case study, e-services
Firma/Organizacja
Internetia Telekom
Abstrakt
Istotnym czynnikiem stosowanym przez przedsiębiorstwa usługowe jest poszerzanie oferty. Internetia Telekom z Grupy Netia - największego prywatnego operatora telekomunikacyjnego w Polsce, koncentrując swoją dziaalność na naszym rynku internetowym, zaoferowała klientom szeroki pakiet usług. Skierowała go do szerokiego grona odbiorców rynku krajowego. Podczas procesu wprowadzenia usług na rynek wykorzystano elementy strategii push oraz pull.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu