BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Korolczuk Elżbieta
Tytuł
Jakościowe nie w łaskach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 8-10
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe, Badanie jakościowe, Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
Market research, Marketing research, Qualitative research, Neuro-Linguistic Programming (NLP)
Abstrakt
Wciąż zdarza się, że trudno jest przekonać klientów, by doceniali nie tylko zalety metod ilościowych, ale też i jakościowych. Nawet gdy wiedzą, że w większości przypadków potrzebne jest przeprowadzenie "jakościówki", przy ograniczonym budżecie większość klientów woli dysponować twardymi danymi liczbowymi. Jednym z obiecujących modeli, obecnych już od dziesięciu lat w Polsce, ale wciąż słabo poznanym w kręgach badaczy rynku, jest NLP (neurolingwistyczne programowanie)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu