BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szydzińska Kinga
Tytuł
Marka taka jak ty
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 11-12
Słowa kluczowe
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie produktem
Product brand, Brand positioning, Product management
Abstrakt
Można zaryzykować stwierdzeniem, że marki zbudowane na podstawie zasady podobieństwa do swoich odbiorców będą zyskiwać coraz większą popularność. Dotyczy to zwłaszcza marek skierowanych do młodszych, dla których wyrażenie własnych poglądów jest szczególnie ważne i którzy często odrzucają wszystko, co kojarzy się im ze stylem życia starszych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu