BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szutu Marcin
Tytuł
Marketing w niskich segmentach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 13-15
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Psychologia komunikowania, Reklama, Segmentacja rynku, Badanie rynku, Zachowania konsumenta
Marketing, Marketing communication, Communicate psychology, Advertising, Market segmentation, Market research, Consumer behaviour
Abstrakt
Przyjęto, że niskie segmenty to takie grupy, które funkcjonując na danym poziomie rozwoju społeczeństwa wykorzystują jedynie dobra podstawowe, uznane w tym społeczeństwie. Scharakteryzowano polskie niskie segmenty oraz podstawowe zasady na których powinna być oparta komunikacja marketingowa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu