BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czyżewski Piotr
Tytuł
Mali wielcy konsumenci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 16-18
Słowa kluczowe
Marketing, Reklama, Segmentacja rynku, Badanie rynku, Zachowania konsumenta
Marketing, Advertising, Market segmentation, Market research, Consumer behaviour
Abstrakt
Zjawiskiem, które można wyraźnie zaobserwować w ostatnich dwóch dekadach, jest stale obniżający się wiek, w którym konsumenci zaczynają używa niektórych produktów. Z marketingowego punktu widzenia szczególnie interesującym okresem życia jest wiek 10-14 lat (marka produktu ma większe znaczenie, większy udział i wpływ na decyzje związane ze strukturą wydatków gospodarstw domowych, zwiększa się poddatność na przekazy reklamowe)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu