BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Tworzenie zyskownych spoółeczności wirtualnych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 45-47
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo wirtualne, Obsługa klienta, Rzeczywistość wirtualna, Internet, Biznes elektroniczny, Segmentacja rynku
Virtual enterprise, Customer service, Virtual reality, Internet, e-business, Market segmentation
Abstrakt
Coraz więcej osób korzysta z internetu. Wzrost ich liczebności umożliwia opłacalne prowadzenie działalności przez firmy internetowe. Głównym narzędziem służącym do świadczenia usług w sieci jest komunikacja online z klientami. Zadanie to speniają różnego rodzaju bezpłatne biuletyny, e-ziny czy kanały IRC. Służą one w pośredni i bezpośredni sposób do zachęcania internautów do dokonywania zakupów w sieci. Autor podaje wiele praktycznych uwag przydatnych przy tworzeniu społeczności wirtualnej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu