BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Jolanta
Tytuł
Wirtualny dziennik od podszewki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 48-52
Słowa kluczowe
Produkt wirtualny, Analiza marketingowa, Studium przypadku
Virtual product, Marketing analysis, Case study
Abstrakt
Internet daje bogate możliwości podejmowania działań marketingowych przez przedsiębiorstwa. Przykład "Dziennika Ubezpieczeniowego" potwierdza możliwości internetu, przede wszystkim jako platformy komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wymaga to od podejmowanych działań skuteczności, a niekoniecznie efektywności (realizacji celów przy najniższych kosztach).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu