BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr
Tytuł
SWOT dla e-mailingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 54-56
Słowa kluczowe
Reklama komputerowa, Marketing internetowy, Internet, Poczta elektroniczna, Analiza marketingowa
Computer advertising, e-marketing, Internet, e-mail, Marketing analysis
Abstrakt
Wiele firm badawczych twierdzi, iż e-mailing jest najskuteczniejszym i najtańszym narzędziem promocji w internecie. Toteż przedsiębiorstwa planujące tam kampanię marketingową powinny rozważyć jego zastosowanie jako jednego z narzędzi komunikacji. Autor wymienia mocne strony i słabe strony e-mailingu oraz wynikające z jego zastosowań szanse i zagrożenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu