BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musiał Maciej, Gołębicka Anna
Tytuł
Internet - wymagające medium
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 57-59
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Marketing internetowy, Internet
Internet advertising, e-marketing, Internet
Abstrakt
Internet znalazł się w media-mixie większości kampanii reklamowych jako ich uzupełnienie. W tym roku internet przejmie ok. 1 proc. wszystkich wydatków na reklamę. W porównaniu z TV czy radiem są to kwoty niewielkie. Dlaczego? Problem marginalności internetu tkwi nie w rodzaju medium, ale sposobie jego wykorzystania. Specyfiką internetu jest bowiem bardzo skomplikowany, interakcyjny proces oddziaływania. Sieć daje duże możliwości, ale nie nadaje się dla wszystkich komunikatów i marek - nawet jeśli gwarantuje dotarcie do interesującej nas grupy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu