BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczypior Andrzej
Tytuł
Target na lek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 34-38
Słowa kluczowe
Marketing branżowy, Rynek farmaceutyczny, Promocja produktu, Segmentacja rynku
Business line marketing, Pharmaceutical market, Product promotion, Market segmentation
Abstrakt
Lekarze to trudny i wymagający target działań promocyjnych. Marketing farmaceutyczny to jedna z dziedzin, w której najwcześniej zaczęto wdrażać do codziennej praktyki modną obecnie ideę mikromarketingu, czyli różnicowania komunikatów i instrumentów marketingowego oddziaływania w zależności od cech klienta, już nie na poziomie grup (segmentów), lecz konkretnych klientów-osób.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu