BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
Tytuł
Autorytet rodziców, decyzja dzieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 39-42
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Konsument, Strategia przedsiębiorstwa
Marketing, Marketing communication, Consumer, Corporation strategies
Abstrakt
Młodzi konsumenci wpływają na swoich rodziców i na ich zwyczaje nabywcze z siłą, która nie była wcześniej obserwowana. Szukanie nabywcy wśród młodych konsumentów stało się już codzienną praktyką dla wielu firm. Rodzina jest jednym z ważniejszych elementów, które należy uwzględnić w tworzeniu strategii przedsiębiorstwa. Autorka prezentuje wzorcowe podejścia przedsiębiorstw, które uwzględniają relacje pomiędzy młodymi konsumentami i ich rodzicami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu