- Autor
- Boskar Tomasz
- Tytuł
- Sprzedawca menedżerem klienta
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 43-46
- Słowa kluczowe
- Handel, Marketing bezpośredni, Sprzedaż bezpośrednia
Trade, Direct marketing, Direct sales - Abstrakt
- Podstawą prowadzenia fachowej i kompetentnej rozmowy handlowej jest wiedza na temat produktów firmy, samego przedsiębiorstwa oraz rozwiązań konkurencyjnych. Sprzedawca ma być menedżerem klienta, tym, który zestawia sposób zapatrywań klienta z możliwościami rozwiązań proponowanych przez firmę. Autor wyróżnia czynniki wzrostu efektywności sprzedaży osobistej, podkreśla konieczność przygotowywania handlowych prezentacji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol