BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Boskar Tomasz
Tytuł
Sprzedawca menedżerem klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 43-46
Słowa kluczowe
Handel, Marketing bezpośredni, Sprzedaż bezpośrednia
Trade, Direct marketing, Direct sales
Abstrakt
Podstawą prowadzenia fachowej i kompetentnej rozmowy handlowej jest wiedza na temat produktów firmy, samego przedsiębiorstwa oraz rozwiązań konkurencyjnych. Sprzedawca ma być menedżerem klienta, tym, który zestawia sposób zapatrywań klienta z możliwościami rozwiązań proponowanych przez firmę. Autor wyróżnia czynniki wzrostu efektywności sprzedaży osobistej, podkreśla konieczność przygotowywania handlowych prezentacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu