BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Cena lojalności
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 47-50
Słowa kluczowe
Bankowość wirtualna, Usługi bankowe, Marketing bankowy, Lojalność klientów
Virtual banking, Banking services, Bank marketing, Customer loyalty
Abstrakt
Strategia konkurowania ceną usług (niskimi opłatami oraz atrakcyjnym oprocentowaniem depozytów) wybrana przez banki wirtualne rynków zachodnich, a także te operujące w Polsce, przyniosła im początkowo sukcesy akwizycyjne. Jednak w ujęciu dugoterminowym nie okazała się skutecznym narzędziem kształtowania silnej więzi z klientem detalicznym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu