- Autor
- Misiło Piotr
- Tytuł
- Nowoczesna promocja miasta
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 52-55
- Słowa kluczowe
- Samorząd terytorialny, Witryny internetowe, Marketing internetowy, Internet, Promocja miasta
Local government, Internet websites, e-marketing, Internet, City promotion - Abstrakt
- Samorząd jako podmiot wspótworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany również jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Musi się promować. Jak przygotować program skutecznej strategii promocyjnej miasta to temat niniejszego artykułu.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol