BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Misiło Piotr
Tytuł
Nowoczesna promocja miasta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 52-55
Słowa kluczowe
Samorząd terytorialny, Witryny internetowe, Marketing internetowy, Internet, Promocja miasta
Local government, Internet websites, e-marketing, Internet, City promotion
Abstrakt
Samorząd jako podmiot wspótworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany również jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Musi się promować. Jak przygotować program skutecznej strategii promocyjnej miasta to temat niniejszego artykułu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu