BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozielski Robert
Tytuł
Zmierzyć siłę marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 6-9
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo na rynku, Marketing
Enterprise in the market, Marketing
Abstrakt
Zdolność uczenia się organizacji i tworzenia kultury marketingowej to warunek konieczny sukcesu rynkowego. Punktem wyjścia tych działań jest umiejętność odczytywania zmian rynkowych, sukcesów i porażek, szans i zagrożeń. Jest ona możliwa dzięki zastosowaniu odpowiednich mierników. Wiedza o zakresie wykorzystywania mierników marketingowych przez firmy działające w warunkach dojrzałych rynków daje możliwość porównania i oceny działań realizowanych przez polskie firmy. Autor wyróżnia najczęściej stosowane wskaźniki marketingowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu