BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Olimpia da się przekonać
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 1 (142), s. 70-72
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Handel elektroniczny, Księgarnie, Internet, Zakup, Przedsiębiorstwo wirtualne
Retail trade, e-commerce, Bookstore, Internet, Purchasing, Virtual enterprise
Firma/Organizacja
Merlin, Prószyński i S-ka
,
Abstrakt
Jednym z pierwszych dużych przedsięwzięć e-handlowych w Polsce było otwarcie w 1997 roku internetowego hipermarketu spożywczego Totu. Polskie sklepy handlujące w Internecie nie zarabiają jeszcze ogromnych kwot. Jednak z roku na rok wiedzie im się coraz lepiej. Najlepszym tego przykładem mogą być księgarnie: Merlin czy Prószyński i S-ka.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu