BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ewing Jack
Tytuł
Ukryci mistrzowie
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 2 (143), s. 14-23
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Nisza rynkowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Marketing produktu
Enterprise management, Market niche, Enterprise competitiveness, Small business, Product marketing
Abstrakt
BusinessWeek w artykule przedstawił historie sukcesu mało znanych europejskich spółek (niemieckich, angielskich, włoskich, francuskich, szwajcarskich, szwedzkich, norweskich), które zdominowały wiele nisz produkcyjnych. Inwestują one w wiedzę i skutecznie walczą z konkurencją na globalnym rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu