BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rewers Leszek
Tytuł
Globalny marketing IKEA
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 7-9
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing globalny, Strategia marketingowa, Studium przypadku, Kluczowe czynniki sukcesu
Marketing, Global marketing, Marketing strategy, Case study, Key success factors
Firma/Organizacja
IKEA
Abstrakt
Dyskusja nad aspektami globalizacji na światowych rynkach. Przedstawiono kluczowe czynniki sukcesu firmy IKEA.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu