BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lelonkiewicz Anna
Tytuł
Piwo z przemyślaną tożsamością
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 18-20
Słowa kluczowe
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Promocja produktu, Rynek piwa
Product brand, Brand positioning, Product promotion, Beer market
Abstrakt
25 maja 2003 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Piwo może być reklamowane już od godziny 20.00. W zaistniałej sytuacji należy się zastanowić, jaka wartość z punktu widzenia konsumenta jest najważniejsza dla konkretnej marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu