BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Jarosław, Siedlok Franciszek
Tytuł
Jakość - wyróżnik nie do podrobienia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 21-23
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Promocja sprzedaży, Strategia jakości, Produkt na rynku, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Sale, Selling promotion, Quality strategy, Product on the market, Customer satisfaction management
Abstrakt
Tworzenie nowych produktów, budowanie relacji z klientami, doskonalenie i optymalne wykorzystywanie łańcuchów dostaw to procesy, które stanowią podstawę budowania wyróżnienia firmy. W artykule wyróżniono kolejną, jedną z najczęściej stosowanych strategii wyróżnienia na rynkach rozwiniętych - strategię jakości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu