BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Laszyn Adam, Barowicz Przemysław
Tytuł
Każdy rzecznikiem firmy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 27-28
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Sytuacje kryzysowe, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie marketingowe
Company image, Public relations, Crisis situations, Communication in organisation, Marketing communication
Abstrakt
Brak dbałości o wewnętrzną komunikację kryzysową bywa często powodem pogłębiania się kryzysów wizerunkowych. Jak ustrzec się przed sytuacją, gdy komunikacja wewnętrzna staje się piętą achillesową antykryzysowych działań wizerunkowych?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu