BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudak Iza, Kwiatkowski Piotr Tadeusz
Tytuł
Kreacja wsparta badaniami
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 29-32
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe, Innowacje
Market research, Marketing research, Innovations
Abstrakt
Wiedza o konsumentach jest obszarem poszukiwania inspiracji i jednym z kluczowych czynników wyznaczających punkt wyjścia dla działań innowacyjnych. Przedstawiono przykłady metodycznego poszukiwania inspiracji i sposoby kreowania nowych pomysłów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu