BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kupiec Waldemar
Tytuł
Przywiązanie ponad lojalność
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 34-37
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe, Lojalność klientów, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Market research, Marketing research, Customer loyalty, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Badanie satysfakcji klientów i jakości usług w podejściu prezentowanym w CustomerCommitments przeobraziło się w badania relacji z klientaem, wartości tego klienta i siły jego przywiązania do produktów i usług. Model CustomerCommitments dostarcza informacji, które pozwalają zarządzać strategią firmy na poziomie trzech wymiarów: zarządzania relacjami z klienten (CRM), strategicznego zarządzania wartością firmy oraz zarządzania procesami (jakością).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu