BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brzozowska Iwona
Tytuł
Wierność wspomagana
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 38-41
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Bank marketing, Customer loyalty, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstrakt
W warunkach rosnącej konkurencji bankom coraz trudniej utrzymać dotychczasowych klientów. Z tego względu podejmują one wiele działań zmierzających do budowania długookresowej relacji. Omówiono czynniki warunkujące lojalność, korzyści z utrzymywania stałych klientów oraz znane modele programów lojalnościowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu