BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bieńkowski Wojciech
Tytuł
Optymalny Model Sprzedaży
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 12-14
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie projektem, Rynek instytucjonalny
Sale, Sale management, Project management, Business to Business (B2B)
Abstrakt
Działanie Optymalnego Modelu Sprzedaży (OMS) polega na przeprowadzeniu procesu sprzedaży w sposób zaplanowany, zintegrowany i w pełni raportowalny. Znajduje zastosowanie w szczególności w branżach: finansowej (ubezpieczenia, bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej, turystycznej, elektronicznej. Można go z powodzeniem stosować na rynku B2B i B2C, zarówno w sprzedaży produktów/ usług do bazy własnych klientów, jak również do rynku pierwotnego. Przedstawiono przykład wdrożenia modelu sprzedaży w pewnym banku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu