BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubińska Elżbieta (Wydział Finansów i Prawa)
Tytuł
System CATI - wywiadowca doskonay
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 15-16
Słowa kluczowe
Metoda CATI, Wywiad telefoniczny, Badania ankietowe, Analiza marketingowa, Analiza rynku, Badania konsumenckie
Computer-Assisted Telephone Interviewing (CATI), Telephone interview, Questionnaire survey, Marketing analysis, Market analysis, Consumer research
Abstrakt
CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) to wspomagane komputerowo wywiady telefoniczne. Program komputerowy wybiera numery respondentów, generuje pytania, nagrywa rozmowy, tworzy raporty w czasie rzeczywistym, przeprowadza analizę statystyczną uzyskanych odpowiedzi oraz dostarcza informacje potrzebne do zarządzania całą firmą. Przedstawiono krzyści z wdrożenia systemu CATI.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu