BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gienas Krzysztof
Tytuł
E-poczta pod prawną kontrolą
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 20-22
Słowa kluczowe
Poczta elektroniczna, Reklama, Regulacje prawne, Prawne aspekty reklamy
e-mail, Advertising, Legal regulations, Legal aspects of advertising
Abstrakt
Nierozważne korzystanie przez reklamodawców z poczty elektronicznej może doprowadzić do zaprzepaszczenia szans upatrywanych w tym kanale dystrybucji informacji. Powszechnie prezentowany jest pogląd, że spam jest realnym zagrożeniem dla rozwoju handlu elektronicznego. W temacie artykułu - regulacje prawne dotczące przesyłania informacji handlowych wykorzystując elektroniczne środki przekazu, w szczególności poczty elektronicznej oraz kilka rad, co robić, by nie narazić się na zarzuty naruszenia przepisów ustawy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu