BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kucharska-Białobrzeska Mirosława
Tytuł
Jak nie przegrać wojny cenowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 3, s. 7-10
Słowa kluczowe
Marketing handlowy, Ceny, Przedsiębiorstwo na rynku, Dobór pracowników, Zawód sprzedawcy
Trade marketing, Prices, Enterprise in the market, Employees' recruitment, Profession of a seller
Abstrakt
Nie bez powodu mówimy w przypadku cenowych wojen o jak najmniejszych stratach, a nie o wygranych. Nawet, jeśli któraś ze stron uzyskuje krótkoterminowe udziały w rynku, to na dłuższą metę obniżenie zysków prowadzi do osłabienia pozornego zwycięzcy. Przedstawiono kilka sposobów ograniczenia negatywnych wpływów wojny cenowej oraz jaką rolę pełni w cenowych zmaganiach rywali zespół handlowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu