BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rabsztyn Andrzej, Mazurkiewicz Małgorzata
Tytuł
SMS-y marketingowych przyjaciół
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 17-19
Słowa kluczowe
Marketing mobilny, Marketing bezpośredni, Marketing partnerski, Komunikowanie marketingowe, Reklama
Mobile marketing, Direct marketing, Partnership marketing, Marketing communication, Advertising
Abstrakt
Marketing mobilny jest nowym typem działalności reklamowej i marketingowej, wykorzystującym technologię telefonii komórkowej w komunikacji z konsumentami. Obecnie na świecie najczęściej używane są SMS-y, ale powoli zaczynają zdobywać popularność o wiele bardziej atrakcyjne pod względem wizualnym MMS-y, czyli wiadomości multimedialne, a w przyszości ma szansę rozpowszechnić się videostreaming, czyli transmisja obrazu wideo. Ze względu na swoje cechy marketing mobilny należy do grupy działań marketingu bezpośredniego, w szczególności do marketingu relacji. Przedstawiono zasady obowiązujące w działaniach marketingu mobilnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu