BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Tomasz, Ankiel-Homa Magdalena
Tytuł
Newsletter oczekiwany
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 23-25
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Internet, Marketing partnerski
Marketing communication, Internet, Partnership marketing
Abstrakt
Aby zachęcić do cyklicznych odwiedzin serwisu www należy oferować coś unikalnego. Pomocnym instrumentem w nawiązaniu trwłaych relacji z internautami może być kierowany do nich newsletter - bezpłatny internetowy magazyn. Jakie są zalety i mankamenty wykorzystania newsletterów kształtowania relacji z internautą.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu