BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr
Tytuł
Główne grzechy reklamy internetowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 31-32
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Marketing internetowy
Internet advertising, e-marketing
Abstrakt
Zajmując się aspektami reklamy internetowej należy zwracać szczególną uwagę na obszary, w których najłatwiej o popełnienie błędu: politykę rabatową, badanie skuteczności, optymalizację, kreację, stopień agresywności reklamy, capping, targetowanie i web positioning.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu