BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał, Kozielski Robert
Tytuł
Analiza ryzyka w marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 33-39
Słowa kluczowe
Analiza marketingowa, Analiza ryzyka, Ryzyko w marketingu, Zarządzanie ryzykiem
Marketing analysis, Risk analysis, Risk in marketing, Risk management
Abstrakt
Wiele planów marketingowych, publikacji i wykadów z dziedziny marketingu rozpoczyna się od otoczenia i dynamiki jego zmian. Taki punkt wyjścia umożliwia dyrektorom marketingu czy kierownikom marek określanie celów sprzedaży i budżetów marketingowych. Systematycznym procesem pomiaru i oceny wydarzeń w otczeniu firmy jest analiza ryzyka marketingowego (marketing risk analysis). Omówiono kolejno etapy pomiaru ryzyka w marketingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu