BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Jarosław
Tytuł
Granice rozszerzenia marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 3, s. 11-12
Słowa kluczowe
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Marketing, Zarządzanie marketingowe
Product brand, Brand positioning, Marketing, Marketing management
Abstrakt
Zarządzanie marką ma na celu zbudowanie przewagi konkurencyjnej i wykorzystanie jej. Z tego źróda bierze się m.in. polityka rozszerzania lub przenoszenia marki. Konieczne są tu przemyślane działania: im szersze ma być przeniesienie i im więcej cech marki ma być odłożonych lub zmienionych, tym ryzyko jest większe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu