BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek Grzegorz
Tytuł
Mierzalność działań PR
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 3, s. 30-33
Słowa kluczowe
Marketing, Public relations
Marketing, Public relations
Abstrakt
Aby podjąć właściwe decyzje związane z działaniem PR, potrzebne są nam narzędzia, które zbadają ich efektywność. Próba odpowiedzi na pytanie, co ma zrobić dział PR rozliczając się ze swoich kampanii wizerunkowych, czym jest skuteczny PR. Przedstawiono najczęściej stosowane mierniki skuteczności działań PR.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu