BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nieżurawski Lech, Kobylański Andrzej, Pawłowska Bożena
Tytuł
Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstw - problemy badawcze
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 3, s. 8-11
Słowa kluczowe
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Koszty obsługi klienta, Obsługa klienta, Normy ISO 9001, Certyfikacja systemu jakości
Customer satisfaction management, Customer service costs, Customer service, ISO 9001, Quality system certification
Abstrakt
Nowa norma ISO 9001:2000 wprowadza obligatoryjnie pomiar satysfakcji klienta w przedsiębiorstwach posiadających certyfikaty zgodności systemów zarządzania jakością.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu