BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zapłata Sławomir
Tytuł
Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością (2)
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 4, s. 43-47
Słowa kluczowe
Efektywność zarządzania, System zarządzania jakością, Normy ISO 9001
Management effectiveness, Quality management systems, ISO 9001
Abstrakt
Artykuł wyjaśnia pojęcie skuteczności oraz omawia 4 wymiary efektywności: finansowy, operacyjny, rynkowy, dynamiczny. Pozytywne relacje pomiędzy skutecznością i efektywnością umożliwiają prawidłowe wdrożenie systemu zarządzania jakością. Pierwsza część artykułu ukazała się w numerze 2/2003 Problemów Jakości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu