BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rogala Piotr
Tytuł
Normatywne i etyczne zasady informowania o certyfikacji
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 5, s. 20-22
Słowa kluczowe
Certyfikacja, Certyfikat jakości, Certyfikacja systemu jakości, Normy ISO
Certification, Certificate of quality, Quality system certification, ISO International Standards
Abstrakt
Celem certyfikacji jest zwiększenie zaufania do danej organizacji bądź jej wyrobów. Niewłaściwe prezentowanie informacji o posiadanym certyfikacie, niezależnie od tego czy jest ono zamierzone czy nie, może wywołać odwrotny skutek. Artykuł wyjaśnia podstawowe reguły związane z sytuacjami, kiedy certyfikacja jest myląca.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu