BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nieżurawski Lech, Kobylański Andrzej, Pawłowska Bożena
Tytuł
Analiza satysfakcji klienta w przedsiębiorstwie stolarki budowlanej - wyniki badań
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 5, s. 39-45
Słowa kluczowe
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Rentowność przedsiębiorstwa, Badania marketingowe, Reklamacje klienckie, Przedsiębiorstwo budowlane
Customer satisfaction management, Enterprise profitability, Marketing research, Client complaints, Construction company
Abstrakt
Artykuł jest wnikliwą analizą zależności pomiędzy satysfakcją klientów a rentownością firmy. Na przykładzie przedsiębiorstwa stolarki budowlanej, autorzy przedstawiają ogólną satysfakcję klientów na podstawie przeprowadzonych badań, dotyczących m.in. ilości reklamacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu