BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiącek Dorota, Bagiński Jan
Tytuł
Istota i zasady CRM : Zarządzanie relacjami z klientem (1)
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 6, s. 16-19
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Wartość dla klienta, Strategia obsługi klienta
Customer Relationship Management (CRM), Value to customer, Customer service strategy
Firma/Organizacja
AT&T Corp., MCI Worldcom
,
Abstrakt
Artykuł wyjaśnia istotę i zasady systemu Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM). Przytacza przykłady z gospodarki amerykańskiej oraz opisuje możliwe do zastosowania przez przedsiębiorstwo strategie związku z kilentami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu