BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gajdzik Bożena
Tytuł
Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 10, s. 7-11
Słowa kluczowe
Jakość usług, Administracja publiczna, Obsługa klienta, Normy ISO 9000
Quality of services, Public administration, Customer service, ISO 9000
Abstrakt
Analiza wybranych aspektów jakości usług w administracji samorządowej, na przykładzie urzędów gmin województwa śląskiego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu