BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chlebowski Krzysztof
Tytuł
Wiedza w strategii konkurencji
Źródło
Problemy Jakości, 2003, nr 11, s. 11-13
Słowa kluczowe
Strategia konkurencji, Zarządzanie wiedzą, Przewaga konkurencyjna, Analiza SWOT
Competition strategy, Knowledge management, Competitive advantage, SWOT analysis
Abstrakt
Wraz z rozwojem nowych kierunków w zarządzaniu takich, jak zarządzanie wiedzą, pojawiają się możliwości formułowania strategii konkurencji w oparciu o wiedzę organizacyjną. Artykuł przedstawia wiedzę organizacyjną jako fundament do budowania strategii firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu