BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietrzak Michał
Tytuł
Marketingu szefa zatrudnię
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 5, s. 120-122
Słowa kluczowe
Marketing, Pracownicy w przedsiębiorstwie, Dobór pracowników, Kadra kierownicza
Marketing, Employees in enterprise, Employees' recruitment, Managerial staff
Abstrakt
W artykule przedstawiono jakie cechy powinny interesować przedsiębiorców przy wyborze idealnego kandydata na stanowisko dyrektora marketingu. Osoba, która sprawdziła się w firmie X niekoniecznie sprawdzi się w firmie Y. Przyczyną nie jest brak doświadczenia czy wykształcenia. W jednych firmach lepiej sprawdzają się osoby z umiejętnością analityczno-indukcyjnego myślenia, a w innych umysły ścisłe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu