BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matyjek Zuzanna
Tytuł
Reklamowy patriota
Źródło
Profit, 2004, nr 7, s. 24-25
Słowa kluczowe
Agencje reklamowe, Rozwój przedsiębiorstwa, Strategia przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Advertising agency, Enterprise development, Corporation strategies, Managers in a enterprise, Company characteristics, Case study
Firma/Organizacja
Demo Effective Launching
Abstrakt
Omówiono rozwój agencji reklamowej Demo Effective Launching, utworzonej w 1989 r. przez Jacka Sadowskiego, biznesmena z Krakowa. Przybliżono strategię, która doprowadziła do sukcesu rynkowego firmy. Agencja reklamuje takie polskie marki jak: Ludwik, Bakoma, Kamis, Hellena.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu