BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gocławska Monika
Tytuł
Moda na żywność tradycyjną
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 2 (143), s. 46-47
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Nisza rynkowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Marketing produktu, Przedsiębiorstwo rodzinne
Enterprise management, Market niche, Enterprise competitiveness, Small business, Product marketing, Family-owned business
Abstrakt
Produkcja rarytasów z babcinej spiżarni - grzybków w occie czy konfitur z płatków róży - okazała się strzałem w dziesiątkę na zatłoczonym rynku żywności. W artykule przedstawiono kilka takich rodzinnych przedsiębiorstw.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu