BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bugdol Marek
Tytuł
Ilość i jakość - wybrane związki i zależności
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 4, s. 20-21
Słowa kluczowe
Jakość, Ceny, Strategia marketingowa, Jakość produktu
Quality, Prices, Marketing strategy, Product quality
Abstrakt
Celem tego artykułu jest próba opisania relacji i zależności, jakie zachodzą między jakością a szeroko rozumianą ilością (wyrobów, pieniędzy) oraz roli, jaką odgrywają te kategorie w strategiach rynkowych. Przedstawiono ilość i jakość w ujęciu psychospołecznym oraz ich ekonomiczne zależności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R.Baszun. Sprzedawca wybiera-klient kupuje. „Harvard Business Rewiev" 2005, nr. 11, s. 23.
  2. J.Czapiński. Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego. W: Psychologia ekonomiczna pod red. T. Tyszki. Gdańsk 2004, s. 209.
  3. D. Doliński. Techniki wpływu społecznego. Warszawa 2005, s. 44.
  4. J.Hirschleifer. The exchange between quantity and quality „Quartely Journal of Economics" 1955, nr 4 (09), s.596-606.
  5. A.Kara. A concept of optimal quality and an application „Total Quality Management & Business Excellence" 2005, nr 2 (16), s. 243-255.
  6. Selling vider to discerning drinkers „Compain UK" 2005, nr 36, s. 13 (...) Caming's next level." Economist „ 2005, nr 8444 (376) Special Section, s. 20.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu