BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwedzik Krzysztof
Tytuł
Świątynie konsumpcji : Raport specjalny
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 4 (145), s. 32-37
Słowa kluczowe
Gospodarka rynkowa, Centra handlowe, Handel detaliczny
Market economy, Shopping centres, Retail trade
Abstrakt
W ostatnim dniu marca swoje podwoje otworzyło Blue City - kolejny handlowy gigant stolicy. Analityce są zgodni: to nie koniec, ale dopiero początek. Firmy zarządzające wielkimi centrami handlowymi (shopping mallami) obiecują: będzie więcej centrów, więcej przestrzeni sklepowej, więcej rozrywki. Rynkowa ofensywa wielkich centrów handlowych oznacza też jakościowo nowy etap w rozwoju polskiego handlu, wymuszający dalszą konsolidację i specjalizację.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu