BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mikołajczyk Marek, Herman Jarosław, Maciejewski Krzysztof
Tytuł
Teleinformatyka - bank bliżej klienta
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 12, s. 37-40
Słowa kluczowe
Bankowość, Sektor bankowy, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Banking, Banking sector, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Abstrakt
W raporcie przedstawiono w jaki sposób należy przeobrażać kontakty z klientami aby dały one początek weryfikacji postaw ekonomicznych marketingu, sprzedaży i obsługi w sektorze usług finansowych. Zaprezentowano również potrzebę wprowadzenia grupy systemów CRM, które wspierać będą zarządzanie relacjami banku z klientem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu